top of page

השתלות שיניים ושיקום הפה

שיקום הפה הוא תחום מומחיות ייחודי ברפואת שיניים העוסק בשחזור שיניים על מנת לשפר את התפקוד והאסתטיקה ברמה הטיפולית הגבוהה ביותר. החל בטיפולים קלים, כגון: סתימות \ שחזורים, כתרים, הלבנת שיניים ועוד… ועד לטיפולים מורכבים הכוללים: השלמה של חסר שיניים נרחב בפה באמצעות שתלים דנטליים, פתרון בעיות של שחיקת שיניים, טיפול בבעיות סגר מורכבות והפרעות בתפקוד של פרקי הלסת, באמצעות: גשרים, תותבות, השתלות ועוד.

בשנים האחרונות הפכו טיפולי השתלות השיניים לפופולאריים מאוד בישראל.

  אין זה פלא – שתל הוא התחליף הכי קרוב לשן טבעית   

עם זאת, כדאי לזכור כי השתלות שיניים ושיקום הפה הם עניין מורכב וכדי להגיע לתוצאות אופטימליות ולהימנע מכישלונות, כדאי לבצע אותם אצל רופאי שיניים מיומנים, בעלי ניסיון, ורצוי בעלי תואר מומחה.

ד"ר מילוא מבצע את השתלות השיניים במרפאה והוא בעל ניסיון של כ-20 שנים בהשתלות שיניים.


בזכות המומחיות והמקצועיות של ד"ר מילוא, נבחרים פרוטוקולי הטיפול, הכוללים שתלים, חומרים, תכנון דיגיטלי וחידושים המבטיחים את הצלחת הטיפול.

בכל מקרה, בשביל השקט הנפשי של מטופלינו ומתוך בטחון באיכות הטיפולים המבוצעים במרפאה, אנו מעניקים אחריות על הטיפולים הניתנים במרפאה.

שתלים דנטליים הם אחת ההמצאות החשובות, ששינו ועדיין משנות את איכות חייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם, באמצעותם ניתן לשקם כיום שיניים קבועות ואסתטיות ולשחזר שיניים חסרות באופן קבוע.

 

 מהם שתלים דנטליים?  

מרבית השתלים הדנטליים מאופיינים במראה בעל צורת בורג ותפקידם להחליף את שורש השן החסרה, אותו חלק שאינינו רואים וטמון בעצם הלסת והחניכיים.

על גבי השתל מרכיבים מבנה המחבר בין השתל לכתר שיורכב מעליו וישחזר את כותרת השן בדומה לשן הטבעית.

אנחנו תמיד עושים את כל המאמצים לשמר שיניים טבעיות, אך שהמצב לא מאפשר זאת, שתלים דנטליים הם הפתרון הטוב ביותר לשחזור שיניים חסרות באמצעות שתלים דנטליים ושיקום ע"י כתרים\גשרים.

  מדוע חשוב לבצע השתלות ושיקום הפה על-ידי מומחה  

  לשיקום הפה?  

מומחה לשיקום הפה, הוא רופא שיניים אשר לאחר סיום לימודיו והכשרתו כרופא שיניים, סיים בנוסף, התמחות ספציפית ומעשית בתחום שיקום הפה במשך כ- 4 שנים נוספות. הכשרה זו מעניקה למומחה תעודת מומחה ורישיון מומחה מטעם משרד הבריאות וההסתדרות לרפואת שיניים בישראל.

ייחודו של המומחה לשיקום הפה הוא ביכולתו הגבוהה לאבחן ולטפל באופן מקצועי ומדויק ביותר בבעיה, תוך ראיה רחבה ומעמיקה וההשפעה על מבנה הפה, הפנים והלסתות.

טיפול אצל מומחה לשיקום הפה, מעניק רמת תפקוד גבוהה לשיניים ולמערכת הלסתות וכן לתוצאה אסתטית ברמה הגבוהה ביותר.

מתוך כ-10,000 רופאי שיניים בישראל - רק כ-120 מתוכם הם מומחים לשיקום הפה, ד"ר דוד מילוא הוא אחד מהם.

תרשים של שתל

 השתלות שיניים בטכנולוגיה דיגיטלית 

במרפאתנו מיושמת גם הטכנולוגיה המתקדמת בעולם לביצוע ההשתלה בטכנולוגיה דיגיטלית, המעניקה תכנית מדויקת לניווט ההשתלה, בחירת השתלים הייחודיים למצב המטופל\ת ואת התקנת השתלים במיקום האופטימלי, ברמת בטיחות גבוהה, בזמן טיפול קצר יותר ועם תוצאה אסתטית וטבעית ברמה הגבוהה ביותר.

 

היתרונות

  • תכנון מדויק של מהלך ההשתלה, בלי הפתעות וסיבוכים מיותרים.

  • אפשרות להכנה מוקדמת של הכתר או הגשר הזמני ,כך שבמרבית המקרים כבר ביום ההשתלה ניתן לבצע את השיקום הזמני, המוחלף לשיקום קבוע לאחר תקופת החלמה ואיחוי אופטימלי של השתלים בעצם הלסת.

  • טיפול קצר יותר, המבוצע בהתערבות כירורגית מינימלית, המקטין למקסימום את הסיכוי לנפיחות וכאבים.

 השתלות שיניים למחוסרי עצם  

על מנת להתקין ולעגן שתל בעצם הלסת חשוב לעשות זאת כשמצב העצם מאפשר זאת, כגון: גובה וצפיפות עצם איכותיים שיאפשרו לעגן את השתל באופן בטוח בעצם הלסת.

מטופלים רבים סובלים ממחסור בעצם מסיבות שונות ושנים רבות הם נאלצו להסתפק בפתרונות שאינם מספקים.

כיום, אנחנו משתמשים במרפאתנו הפיתוחים המתקדמים ביותר בתחום רפואת השיניים, כך שגם מטופלים שסבלו מחוסר עצם קיצוני שלא התאפשר לבצע להם בעבר שתלים, זוכים כיום פתרונות מהפכניים המאפשרים השתלות ושיקום שיניים קבוע, פתרונות אלו כוללים: שתלים קצרים בעלי שטח פנים רחב יותר המהווים פתרון איכותי גם ברכסי עצם צרים במיוחד, הרמת סינוס, השתלות עצם לעיבוי רכס העצם, שתלים המיוצרים בהתאמה אישית בטכנולוגיה תלת מימדית ועוד.

 השתלת שיניים ושיקום ביום אחד  

השתלה ושיקום שיניים ביום אחד,נקראת בשפה מקצועית-העמסה מיידית, מאפשרת התקנת שתלים והתקנת שחזורים זמניים באותו היום. גישה זו מעניקה נוחות וחזרה כמעט מיידית לתפקוד וזמן טיפול קצר יותר.

 

לעומת זאת, הליכי ההשתלה המסורתיים כוללים תקופת ריפוי בין התקנת השתל ועד לביצוע השיקום. תהליך זה דורש בדרך כלל יותר ביקורים ומשך טיפול כולל ארוך יותר.

הבחירה בין העמסה מיידית והליכי השתלה מסורתיים תלויה בגורמים שונים, כגון: בריאות כללית של המטופל\ת, צפיפות העצם ומטרות הטיפול. 

 

אנו נבדוק ונמליץ לך על תוכנית הטיפול המתאימה ביותר המותאמת לצרכים שלך ומצבך הרפואי. אין לנו העדפה לשיטה מסוימת, החשיבות מתמקדת בהתאמה של סוג הטיפול למצב המטופל\ת.

 השתלות שיניים למטופלים הסובלים מחרדה דנטלית  

ישנם מטופלים הסובלים מחרדה קשה מטיפולי שיניים, לצורך כך יש לנו פתרון המאפשר לסיים את מרבית טיפולי השיניים המורכבים ביום אחד !

הטיפול מבוצע בטשטוש עמוק (סדציה) או בהרדמה כללית בליווי מרדים מומחה, זאת לאחר שאנו מבצעים תכנון מדויק של מהלך הטיפול והתארגנות צוות מומחי המרפאה ליום זה.

כל הטיפולים מתבצעים ברישיון משרד הבריאות!

מטופלת בטיפול שיניים
bottom of page